آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تغییرات در نقل و انتقال فرهنگیان | حذف نقل و انتقال اضطراری (۲۷ فروردین ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۵۰۸۸
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
  • ۷
تغییرات در نقل و انتقال فرهنگیان | حذف نقل و انتقال اضطراری (۲۷ فروردین ۱۴۰۱)
سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از یک مرحله‌ای شدن سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان خبر داد و گفت: دیگر چیزی به اسم نقل و انتقال اضطراری نخواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس نجار سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییرات نقل و انتقال فرهنگیان، از یک مرحله‌ای شدن سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: دیگر چیزی به اسم نقل و انتقال اضطراری نخواهیم داشت و نقل و انتقال فقط یک بار و آن هم به صورت سیستمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در سامانه نقل و انتقالات افرادی می توانند اقدام کنند که سابقه بالای ۱۰ سال خدمت داشته باشند تا بتوانند داخل استان منتقل شوند و در خصوص انتقال از استان به سایر استان‌های کشور، شرط لازم حداقل داشتن ۱۵ سال سابقه کار است.

نجار افزود: در هر استان به تعدادی که نیرو خارج می شود باید نیرو وارد شود تا توازن نیرو در استان حفظ شود و این به گونه‌ای در سامانه نقل و انتقالات طراحی شده که اگر استان دیگر در همین جنس و رشته نیاز به نیرو داشت امکان جابه‌جایی وجود داشته باشد.

وی در خصوص نقل و انتقالات درون استانی نیز گفت: نقل و انتقالات از شهرستان یا منطقه‌ای در یک استانی به شهرستان یا منطقه‌ای دیگر در همان استان بر عهده اداره‌کل آموزش و پرورش آن استان است، ولی مجموع نقل و انتقالات در سطح استان‌های کشوری بر عهده مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: نقل و انتقال اضطراری، از گذشته وجود داشت و شرایط خاص را شامل می‌شود که این موضوع نیز در دستورالعمل جدید حدف شده است. ما توقع داریم که وزارت آموزش و پرورش، به فرهنگیانی که نیاز به تغییر و جابجایی دارند، کمک کند. در گذشته هم مدارک باید ارائه می‌شد و به همین راحتی انجام نمی‌شد اما این امکان وجود داشت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
1
با این تصمیم باعث نابودی کانون خانواده هاو همسرانی می‌شوید که در دو استان دور از هم جدا زندگی میکنند و تنها امیدشان انتقالی بود.. یک خانم در یک استان و شوهر و فرزندش در استان دیگر... این بود تحکیم خانواده و حمایت از جوانی جمعیت...یا ایجاد طلاق عاطفی و روانی شدن زوجین و جدایی... خدایی هم هست
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
0
0
واقعا بر چه اساسی این طرح دادید با این کارها هم باعث انگیزه کشی و نابودی خیلی از خانواده ها میشوید خدا ازتون نگذره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
0
0
سلام
قانون تبعیت از همسر نظامی چیه میشه
قانون تحکیم خانواده مقام عظمای ولایت چی میه
قانون 2 سال انتقال موقت رو کردی 10 سال از منبعت چی آقای نجار!!!! ؟؟؟؟؟؟
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
0
1
هر سال بدتر میشه
پس چرا اینقد سنگ ازدواج کردن رو به سینه میزنید؟
زوج فرهنگی هر سال وضعیتش بدتر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
این بود شعار تحکیم خانواده پس تکلیف کسانی که شوهرشان بازنشسته شده ومی خواهد از یک استان به استان دیگر برود وبا سابقه بالای ۲۰ سال چی تورا به خدا فکری به حال ما هم بکنید یعنی همسرانی که شوهرشان بازنشسته شده آدم حساب نکردید آیا ما بچه وخانواده نداریم یک نفر به ما پاسخگو باشد لطفا
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
2
اقای این چه وزیریه، هر روز بدتر از دیروز تکلیف منی که زحمت کشیدم دکترا قبول شدم چیه؟ همیشه این موقع سال سامانه باز میشد، چقد مسخره است، ما باید چیکار کنیم الان؟؟؟؟
Naser
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
واقعا متاسفم اگه اینجوری پیش بره من مجبورم مرخصی سالانه برای همسرم بگیرم. علی برکه الله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->